iso800

View Original

The Physiology Course (CoreAalst)

Fotografie, videografie, website, drone en strategie
Klant: CoreAalst
Social media partner: Smart Media
Logo animatie: Stino Peeters

“How to become a mini-expert?” Wel, Nils Johnson doet het er gemakkelijk uitzien. Ik kan je echter in eer en geweten toevertrouwen dat het nog ietsje langer zal duren voor wij experts zijn in cardiovasculaire fysiologie.
Maar het in beeld brengen en een promotie-campagne opzetten, dàt kunnen we wel.

Jàren geleden werd in het OLV Aalst en het Catharina Hospitaal de grondslag gelegd voor deze tak van de medische diagnostiek. In de 15e editie staan de introductie van gloednieuwe technologie, hands-on sessies en live cases centraal. Een onmisbaar event in het fenomenale Orsi en geweldige verrijking voor elke cardioloog.

iso800 is al enkele jaren vaste visuele partner van CoreAalst. Maar voor het aankondigen van The Physiology Course trokken we alle registers open. We stelden CoreAalst voor aan Smart Media, expert in medische sociale media marketing, en samen stippelden we een sociale media en registratie strategie uit voor het event.

De deadline was erg strak, maar op minder dan twee maanden slaagden we er samen in om een high-end webpagina en registratielink op te zetten, een geanimeerd logo te ontwerpen, opnames te doen in het Orsi instituut, het ziekenhuis in Aalst en het zuster-ziekenhuis in Londen, meer dan 10 promo-video’s te monteren en een verfijnde content calendar op te zetten.

Toegegeven, het was een geweldige rollercoaster en we voelen het nog steeds aan onze tikker.
Maar wanneer die laatste het daardoor even laat afweten, weten we waar we moeten zijn.

Ja, bij iso800 helpen we je graag in-house met branding en visuele strategie. Maar wij zijn in eerste plaats teamspelers. Heb je al een goede partner? Dan doen wij gewoon gezellig mee.